Ofte stilte spørsmål

1) Hvordan beregnes frakten?

 

 

2) Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager?

 

 

3)Får jeg rabatt?

 

 

4)Når blir varen levert?

 

 

5)Hva gjør jeg om dere mangler varen jeg søker

 

 

6)Hvordan kan varen leveres?

 

1) Hvordan beregnes frakten?

 

 

2) Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager?

 

 

3)Får jeg rabatt?

 

 

4)Når blir varen levert?

 

 

5)Hva gjør jeg om dere mangler varen jeg søker

 

 

6)Hvordan kan varen leveres?

 

1) Hvordan beregnes frakten?

 

 

2) Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager?

 

 

3)Får jeg rabatt?

 

 

4)Når blir varen levert?

 

 

5)Hva gjør jeg om dere mangler varen jeg søker

 

 

6)Hvordan kan varen leveres?

 

1) Hvordan beregnes frakten?

 

 

2) Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager?

 

 

3)Får jeg rabatt?

 

 

4)Når blir varen levert?

 

 

5)Hva gjør jeg om dere mangler varen jeg søker

 

 

6)Hvordan kan varen leveres?

 

1) Hvordan beregnes frakten?

 

 

2) Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager?

 

 

3)Får jeg rabatt?

 

 

4)Når blir varen levert?

 

 

5)Hva gjør jeg om dere mangler varen jeg søker

 

 

6)Hvordan kan varen leveres?

 

1) Hvordan beregnes frakten?

 

 

2) Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager?

 

 

3)Får jeg rabatt?

 

 

4)Når blir varen levert?

 

 

5)Hva gjør jeg om dere mangler varen jeg søker

 

 

6)Hvordan kan varen leveres?

 

Hvordan beregnes frakten?

Frakten beregnes først omtrent basert på hva du kjøper. Dette skal nå hos Honningcentralen stemme godt med hva reell frakt blir,  men det kan bli feil på grunn av at vi har veldig mange ulike varer i volum og mål. Er du usikker, setter vi stor pris på om du tar kontakt med oss på telefon: 63 94 20 60

 

Hvordan kan jeg sjekke om dere har varen jeg ønsker på lager? 

Lagerstatus står nå på nettbutikken. Er vi utsolgt vil du kunne motta varsel når varen igjen er på lager. For store viktige varer for sesongen vil det også stå dato eller uke for når varen forventes inn på lager.

 

Får jeg rabatt?

Som medlem får man alltid rabatt på kjøp av birøktutstyr, men du må da være villig til å levere/selge det meste av din honning til Honningcentralen. Er du en fremtidig leverandør, kan du søke om medlemskap.

 

Når blir varen levert? 

Bestillingen sendes fra Honningcentralen innen 2 -4 virkedager etter mottatt bestilling. I høysesong tar vi forbehold om at det kan oppstå litt forsinkelser. 

Pandemien forårsaker forsinkelser i postgangen.

 

Hvordan kan varen leveres?

Du kan bruke klikk & hent. Når du har mottatt at varene er ferdig pakket, så kan du hente dem på Kløfta som er vårt utleveringssted.  NB! Her får du mail når varen er klar for å hentes. Videre kan vi levere hjem på døren til deg (My Pack Home), eller til en nærbutikk i nærheten av ditt hjem (My Pack Collect).Vi har også løsninger for store forsendelser. Se fraktalternativer i kassa for hva som passer best for deg.